Aktuálneho prieskumu sa zúčastnilo viac než 900 klientov, z ktorých takmer 70 spadalo do regiónu ČR a Slovenska. Obecne môžeme povedať, že 9 z 10 firiem je s našimi službami spokojných, pričom vyložene nespokojné sú iba 2 % zákazníkov.
V rámci Slovenska sú výsledky oproti štatistikám za celú skupinu Bibby Financial Services ešte lepšie, keď za spokojných sa považuje 94 % všetkých domácich klientov. To sa dá pripísať nie len vysokej úrovni poskytovaných služieb, ale i kvalitnej komunikácii a empatii našich zamestnancov.
Spokojnosť klientov sledujeme okrem iného pomocou ukazovateľa Net Promoter Score (NPS), ktorý vychádza z miery ochoty odporučiť daný produkt či službu, a môže nadobúdať hodnoty od -100 do 100. V rámci Slovenska sme dosiahli v tomto ohľade podstatné zlepšenie z predchádzajúcich 75 bodov na aktuálnych 82 bodov. To je na spoločnosť z finančného sektoru výborný výsledok. Na porovnanie spokojnosť klientov s ich bankou podľa NPS dosahuje iba 10 bodov.
Z nasledujúceho grafu je zrejmé, že ochota odporučiť naše služby obchodným partnerom či priateľom je najvyššia práve v regióne Slovenska a Českej republiky, kde sa pohybuje na úrovni 85 a 76 percent.
Prejavenú dôveru si vážime, pretože spokojný zákazník je pre nás tým najväčším zadosťučinením. Osobné odporučenie je totiž cennejšie, než tá najlepšia reklama. Súčasne nás teší, že môžeme prispievať k budovaniu spoločenských hodnôt, keď podľa 75 % našich zákazníkov má spolupráca s Bibby podiel na úspechu ich podnikania. Ešte o niečo viac klientov potvrdilo, že partnerstvo s nami im pomohlo k dosiahnutiu ich cieľov.