91 % klientov by naše služby rozhodne odporučilo

Ako každoročne sme i na konci vlaňajška realizovali prieskum klientskej spokojnosti s ponúkanými službami a poskytovaným servisom. Zákazník je pre nás na prvom mieste, a preto nás teší, že v rámci Slovenskej republiky sme dosiahli značné zlepšenie. Ukazovateľ hodnotiaci ochotu klientov odporučiť naše služby obchodným partnerom či známym (NPS) dosiahol 81 bodov, čo je najlepší výsledok v rámci krajín, kde skupina Bibby Financial Services pôsobí!

Prieskumu sa zúčastnilo 850 klientov naprieč všetkými regiónmi, pričom viac než 50 respondentov pochádzalo z Českej republiky či Slovenska. Sme hrdí na to, že žiadny z domácich zákazníkov neuviedol, že by bol s našimi službami nespokojný. To možno pripočítať nielen vysokej úrovni poskytovaných služieb, ale i kvalitnej komunikácii a empatii našich zamestnancov.

Spokojenost klientů Bibby Financial Services 2021

Klienti hodnotia naše služby veľmi dobre naprieč všetkými trhmi kde pôsobíme, pričom obecne môžeme povedať, že viac než 9 z 10 zákazníkov je s našimi službami spokojných. Zároveň úplná väčšina klientov očakáva, že bude s Bibby spolupracovať i naďalej. To svedčí o tom, že naša práca dáva zmysel a prináša zákazníkom skutočnú pridanú hodnotu v rámci ich podnikania.

Hodnotenie našich služieb zo strany klientov sledujeme okrem iného pomocou ukazovateľa Net Promoter Score (NPS), ktorý vychádza z miery ochoty odporučiť daný produkt či službu, môže nadobúdať hodnotu od -100 do 100. V rámci Slovenska sme dosiahli v tomto ohľade výborných 81 bodov. To je na spoločnosť z finančného sektoru vynikajúci výsledok. Na porovnanie spokojnosť klientov s ich bankou podľa NPS dosahuje v tuzemsku 50 bodov.

Bibby Financial Services NPS 2021

Z prieskumu ďalej vyplýva, že 91 % klientov by naše služby rozhodne odporučilo svojim obchodným partnerom či známym. To je najvyššia miera v rámci všetkých sledovaných krajín. Prejavenú dôveru si vážime, pretože spokojný zákazník je pre nás tým najväčším zadosťučinením. Osobné odporučenie je totiž cennejšie než tá najlepšia reklama.

Klienti si pri spolupráci s Bibby najviac pochvaľujú dobré vzťahy a vysokú úroveň vzájomnej komunikácie, zároveň oceňujú jednoduchý proces zahájenia spolupráce. Naopak priestor na zlepšenie existuje najmä na úrovni IT systémov, kde by zákazníci ocenili celkové zjednodušenie našej on-line platformy. Rozhodne tak neusíname na vavrínoch a budeme naďalej robiť všetko pre to, aby ste boli s našimi službami maximálne spokojní!

15 marca 2022


callback

Zavolajte nám 02 32 780 056

alebo